piątek, 20 marca 2015

Liebser Blog Award

       Hah! No tego to ja się nie spodziewałam :D Chciałam wam powiedzieć, że dopiero co zostałam nominowana przez Starunnę do Liebser Blog Award. Podejrzewam, że wszyscy wiedzą co to jest, ale i tak przypomnę ;)

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

       Ok. A więc skoro mam to już za sobą to mogę pisać dalej. Przyznam, że dla mnie naprawdę nie małe zaskoczenie, ale i również ogromna radość, gdyż pisanie tego bloga daje mi dużo przyjemności, a świadomość, że ktoś docenia moją twórczość tylko dodaje skrzydeł. W takim przypadku muszę się chyba pospieszyć z pisaniem kolejnego rozdziału prawda?
       No dobra, ale już kończę i was nie zanudzam, więc przejdę od razu do pytań :)

Pytania dla mnie:
1. Zdarza ci się czasem mówić do siebie albo podśpiewywać w miejscu publicznym? XD
Zdecydowanie za często :D
2. Jakie było pierwsze anime które oglądałaś?
Pokemony XD
3. Jak postrzegasz ludzi natrętnych ale motywujących innych do walki i wytrwałych?
Natrętnych, ale motywujących do walki i wytrwałych? Masz na myśli takich jak Mark i innych jemu podobnych tak? Odpowiedź brzmi, uwielbiam <3
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem? Był jakiś konkretny cel/impuls/wizja?
Czytanie, oglądanie filmów, seriali i ciągłe wzbogacanie wyobraźni. To wszystko chyba dało impuls do działania, czyli w tym przypadku, pisania :)
5. Lubisz czytać? Jak tak to jaki gatunek literacki uważasz za najciekawszy?
Uwielbiam <3 Najbardziej fantastykę i przygodówki, choć obyczajówką, kryminałem czy romansidłem też nie pogardzę :)
6. Jest jakieś anime (nie licząc IE) które szczególnie Ci się spodobało i zachęcasz wszystkich do obejrzenia?
Poza IE oglądałam tylko Pokemony, które jak najbardziej polecam. Tak naprawdę, to początkowo jak były reklamy zapowiadające IE, to nie zamierzałam tego oglądać, ale potem jakoś tak z nudów kiedyś włączyłam TV i akurat leciało, a na innych kanałach nie było nic ciekawszego i tak jakoś później się wzięłam wkręciłam XD Swoją drogą to kiedyś chyba oglądałam Naruto i chyba też nie było najgorsze.
7. Czy piszesz opowiadania w zeszytach? XD
Rzadko, ale zdarza mi się. Zwykle piszę opowiadania na kompie.
8. Jakbyś była animagiem (powiało Harry'm Potter'em) to w jakie zwierzę byś się zamieniała?
Zawsze uważałam się za tygrysa albo wilka.

Nominuję:
1. http://ie-alex.blogspot.com/
2. http://3sao3.blogspot.com/
3. http://haikyuu-never-ending-story.blogspot.com//


Moje pytania:
1. Ulubiony przedmiot w szkole?
2. Wymarzone wakacje?
3. Znak zodiaku?
4. Najładniejsze polskie imię żeńskie i męskie?
5. Co cenisz w ludziach?
6. Co cię w ludziach denerwuje?
7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
8. Jak zaczęłaś pisać?
9. Co cię w życiu pasjonuje?
10. Dlaczego piszesz? Jaki masz tym cel? Po co to robisz?

       Przepraszam, ale nie mam weny na więcej pytań. Co do nominacji to na innym blogu już nominowałam większość blogów, które czytam a tutaj dodałam jeszcze tylko te, o których tam nie wspomniałam.
       Rozdział mam nadzieję napiszę niedługo, więc życzę wam wytrwałości w czekaniu i jeszcze raz dziękuję Starunnie. Ta nominacja wiele dla mnie znaczy. Naprawdę :)
Pozdrawiam! XD

3 komentarze: